Kamu, Aku dan Dia

Kamu, Aku dan Dia
takdir yang mengatur pertemuan ini....
yang membawa kita saling terkait satu sama lain....
yang kini menjadi sebuah harapan yang palsu....

Kamu, Aku dan Dia
aku sayangi kamu dengan tulus....
tapi aku sadar antara aku dan kamu ada dia...
dia yang juga menantimu disana....
menanti dengan harapan yang tak datang jua....

Kamu, Aku dan Dia
kusadar aku tak lagi sempurna dihadapanmu...
ada dia yang lebih mengerti tentangmu...
dan ada dia juga yang lebih sempurna dariku...

Kamu, Aku dan Dia
aku putuskan untuk mengikhlaskan mu...
mengikhlaskan mu dengannya....
walau sakit ku rasakan...
tapi, aku senang melihatmu bahagia bersama nya....

Kamu, Aku dan Dia 
aku harap kau tau perasaan ku itu memang tulus...
aku harap kau tau perasaan ini suci...
Kamu, Aku dan Dia
aku merelakanmu.........

Share this:

,

CONVERSATION

1 comments: